Saturday, April 5, 2014

KALSIUM TERBAIK DARIPADA OSTEMATRIX

OSTEMATRIX SHAKLEE
Kalsium Shaklee Ostematrix adalah Kalsium Terbaik di Malaysia

Assalamualaikum W.B.T

Disini saya nak share apa kelebihan ostematrix shaklee dan apa yang hebatnya SUPPLEMENT ini berbanding dengan produk yang lain. Bukanlah kata produk lain tak bagus. Cuma masing2 ada kelebihan betul tak? dan pilihan anda sndiri utk menentukan mana yang bagus untuk kesihatan anda. GOOD FOR U GOOD FOR ME. :-)
Okiess, jom kita sama2 mengetahui apa kelebihan OSTEMATRIX Shaklee ini


Kalsium Shaklee Ostematrix adalah Kalsium Terbaik di Malaysia

Ostematrix Bukan Sekadar Kalsium. Banyak kelebihan yang mungkin anda belum ketahui.



KELEBIHAN OSTEMATRIX SHAKLEE

  1. Menguatkan tulang, kuku, gigi dan sistem saraf. 
  2. Ia juga boleh membantu merawat tulang retak, kuku rapuh, eczema, kekejangan dan gusi berdarah. 
  3. Membantu mengatasi kekejangan dan kebas-kebas. Pengambilan OsteMatrix sebelum tidur dapat membantu mengurangkan kebas-kebas, kejang, sakit sendi dan juga artristis. 
  4. Mengurangkan stress, di mana OsteMatrix membantu mengimbangi tekanan darah, menenangkan saraf, menggalakkan tidur lena dan membantu mood swing serta sakit kepala. 
  5. Mengurangkan masalah haid. Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak, ia akan meringankan sakit semasa waktu haid dan membantu pembuangan air kecil. 
  6. Membantu mengurangkan hiperaktiviti perut dan masalah gastrik. 
  7. Membantu atlet sukan, membekalkan kalsium dan mineral penting dalam tubuh. Justeru, pergerakan dan aktiviti lasak dapat dilakukan dengan selesa dan mudah.
  8. Mengatasi masalah sembelit.
  9. Membantu mengurangkan masalah sakit belakang.




























INFO TAMBAHAN

Kalsium sahaja tidak mencukupi 

Negara Amerika Syarikat merupakan kadar tertinggi dalam penggunaan tenusu dan pengambilan kalsium, namun mereka merupakan kadar tertinggi dalam osteoporosis.

Bayangkan kalsium sebagai batu-bata dalam proses pembinaan tulang-temulang yang kuat dan sihat. Batu-bata ini akan lebih kuat dan lebih seimbang jika digabungkan bersama mortar. Mortar mengandungi vitamin D, magnesium, boron, zink, tembaga dan mangan.

Dengan gabungan nutrisi ini, kalsium mendapat sokongan yang diperlukan untuk membina tulang yang kuat ketika anda muda serta meminimumkan kereputan tulang ketika anda tua.


Pengambilan hanya dua kaplet OsteMatrix sahaja berupaya menghasilkan peningkatan ketara dari segi statistik dalam paras kalsium darah yang disukat dalam suatu tempoh 12 jam. Bagi membolehkan badan kita menggunakan kalsium untuk membina dan memelihara kekuatan tulang, kalsium perlulah diserap terlebih dahulu.

*** Pengambilan kalsium sepanjang hayat juga diet yang seimbang serta senaman yang teratur berupaya mengurangkan risiko osteoporosis. 


EMAIL : norliyanaazmi@gmail.com
Fanpage : vitamin4u4me

free consultant  diberikan untuk anda dan yg terbaik.

CARA ORDER:
  1. call/sms/pm by facebook/by email
  2. Order produk anda dan cerita masalah anda supaya dapat saya sesuaikan untuk anda.
  3. dah decided yang mana yang sesuai
  4. Bank in ke account yg saya akan berikan.
  5. Selepas bank in , sila sent ur name, alamat dan no.hp untuk penghantaran JIKA melalui pos atau jika anda ingin C.O.D yang berhampiran dengan kawasan saya. Saya akan hantar terus ke rumah anda.

No comments: