Sunday, January 12, 2014

VITAMIN C SHAKLEE


Sumber Vitamin C Semulajadi yang Disalurkan Jam demi Jam

Tubuh kita sering kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian.  Vita C dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan. Vita-C 500mg yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin C yang diperlukan tubuh.  Ia juga membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.*

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 


Apa itu Sustained Released??

Sustained Released bermaksud pembebasan secara berterusan. Vit C Shaklee mempunyai teknologi pembebasan berterusan secara semulajadi. Teknologi ini sangat diperlukan kerana, vitamin c sangat mudah rosak di dalam tubuh badan manusia. Jadi, dengan adanya teknologi ini, maka kita mampu mendapat manfaat vit c secara berterusan kerana setiap jam 100mg vit c akan dilepaskan.


MANFAAT UTAMA VITAMIN C SHAKLEE
 ( SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS)


  • Merangsang pembentukan kolagen - Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mengurangkan kedut dan menghalang otot jadi lembik.
  • Memperbaiki simptom pendarahan - Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
  • Peningkatan sistem imun badan - Mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit serta asma, juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simptom flu dan selsema.
  • Memerangi kanser - Ia adalah satu satunya anti oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-Cells untuk melawan sel sel kanser.
  • Mencantikkan kulit - Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukkan pigmen yang menyebabkan kejadian jeragat.
  • Memperbaiki insomnia serta masalah stres yang berkaitan mental seperti keresahan.
  • Mengekalkan kolesterol sihat - Mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah serta menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah dan skurvi.

KENAPA BEST DAN BERBALOI???

  1. Setiap tablet vitamin c mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin c buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam. 
  2. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin c di dalam 2 tablet vitamin shaklee (di dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam. 
  3. Setiap tablet mengandungi 120 mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex.
  4.  Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin c di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.

...BOLEH TAHAN 6 BULAN ...
1 BIJI SEHARI SAHAJA AFTER MEAL.
SIZE : 180 TABLET

BEST TAK??? MSTI BESTI KAN.. HEHEHEH

BERBALOI-BALOI.




1 TABLET = 7 BIJI BUAH OREN




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


APA TUNGGU LAGI, IA SGT BAGUS BAGI YANG YG MEMENTINGKAN KESIHATAN YANG BAIK DAN SIHAT. 

...BEST PRICE UTK ANDA...

BERMINAT, 


MORE DETAIL/ ORDER DAN 
KONSULTANSI PERCUMA DIBERIKAN DAN BERTERUSAN SELEPAS PEMBELIAN.
SAYA AKAN MEMBANTU.

(Shaklee Independent Distributor)SID : 1082568
CALL/WHATSAPP/SMS
0133550394 (liyana)

No comments: