Thursday, January 30, 2014

KEISTIMEWAAN VITAMIN C YANG KITA PERLU TAHU?


  1. Vitamin C Shaklee  tanpa bahan pengawet, ia sangat sesuai bagi yang ada gastrik.
  2. Bio flavonoid dlm vitamin C membantu vitamin C jadi lebih aktif.
  3. Vitamin C ini dihasilkan bersama-sama bioflavonoids complex! Bioflavonoid ini adalah antioksidan yang sangat superb yang hanya boleh didapati dari buah-buahan asli. Jadi, tak ade dalam vitamin C sintetik. Bahan ini mempunyai fungsi yang spesifik untuk meningkatkan kesihatan badan dari pelbagai sudut. Bahan ini menyokong pertumbuhan sel yang sangat baik, untuk kesihatan jantung, dan juga untuk alzheimer.
  4. Maybe antara anda  tidak tahu, vitamin C boleh menggantikan panadol @ ubat doktor, caranya dengan patah 2(dua) sebiji vitamin c dan telan. Kenapa kena patahkan 2(dua)?   Jawapannya; vitamin C shaklee ia  akan bertindak lebih cepat dan memberi kelegaan lebih pantas. Ini kerana, Vitamin C Shaklee ia bersifat sustained released bermaksud vitamin akan dilepaskan mengikut masa. 100mg bersamaan 1 jam. Oleh itu, ia melindungi dan bertahan dalam badan kita selama 5 jam.
  5. Pelepasan dalam masa 5 jam tp  vit c dalam darah 12 jam tetap ada. Walaupun ia larut air tp bkn masuk terus keluar, dia akan bekerja dulu dgn sel badan sebelum dia keluar. Satu fakta ttg vit C ialah badan kita xboleh simpan vit C tapi ia digunapakai dulu sblm dibuang, in this case bersamaan kita makan  selama 5 jam, tp bkn masa tu je kita ada bekalan vit C sbb td dia kuar perlahan 
  6. Sebab apa Shakle wujudkan time releaseSbb vitamin c dapat diserap dgn baik oleh badan pada dos yang rendah. Semakin tinggi dos semakin sedikit yang dapat diserap.

TAHUKAH ANDA?

PANADOL SEBENARNYA BERTOKSIN JIKA DIAMBIL BERLEBIHAN DAN KITA KERAP BERGANTUNG KEPADA PANADOL. DALAM MASA YANG SAMA IA BOLEH MEROSAKKAN ORGAN HATI. 
PANADOL BOLEH BERADA DALAM BADAN MANUSIA SEHINGGA 5 TAHUN BERBANDING DENGAN MENGAMBIL VITAMIN C, HANYA 5 JAM SAHAJA. JADI, BILA LAMA BERADA DALAM BADAN MANUSIA SEHINGGA 5 TAHUN IA AKAN MENJADI RACUN PADA TUBUH MANUSIA.


CREDIT TO MY SIFU-SIFU YANG HEBAT DAN TAMBAHAN INFO DARIPADA GOOGLE.





Untuk sesiapa yang beminat utk tau lbh lanjut / nak buat order dengan produk-produk Shaklee
Boleh hubungi saya melalui beberapa cara;
1. Whatsapp
2. Fb Online
3. SMS
4. Offline
5. Call

Dan Step yg seterusnya anda perlu bagitahu apa masalah anda? supplement apa anda perlukan? Inshaallah saya membantu dengan konsultasi percuma diberikan kepada anda dan berterusan selepas pembelian.

(Shaklee Independent Distributor)SID : 1082568


0133550394 (liyana)





                                               

No comments: